اس ام اس عاشقانه
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

 

(فرستنده : ناشناس)
وقتی کسی به دل نشست
، نشستنش مقدس است ، حتی اگر نبینمش ، همین برای من بس است .
 
(فرستنده : ناشناس)
گرچه ما را نکنی یاد ولی ما هستیم
، دل به پیامی که نمیدی بستیم .
 
(فرستنده : فریبا)
همه در دایره ی دوست گرفتار شدند
، بی نوا دل که در این دایره پرگار نشد ، عاشقان سایه گریز و سایه ی یار شدند ، یار از خون دل عشق خبردار نشد ، چشم ها مست ز هوشیاری و در خواب شدند ، خواب از یاد رخ دوست بیدار نشد .
 
(فرستنده : سمیرا)
داستان زندگی من قصه ای است که متن آن وجود توست و پایانش نبود توست
.
 
(فرستنده : هومن از شاهین شهر)
چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد
، چه نکوتر آنکه مرغی ز قفس پریده باشد ، پر و بال ما بریدند و در قفس گشودند ، چه رها چه بسته مرغی که پرش بریده باشد .
 
(فرستنده : موسی کرمی از بندر کنگان)
دلم با عشق تو عاشق شد
، تمام لحظه هایم بهترین شد ، ولی بی مهریت کار دلم ساخت ، دل تنهای من تنهاترین شد .
 
(فرستنده : سمیرا)
دوست داشتن همیشه گفتن نیست
، گاه سکوت است و گاه انتظار .
 
(فرستنده : محرم راز)
خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز من
، ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت .
 
(فرستنده : محرم راز)
عشق فرآیندی است که در طی آن من به تو کمک کنم تا به خود واقعی ات نزدیکتر شوی
، نه آنچه من می خواهم .
 
(فرستنده : محرم راز)
شمع سوزان توام اینگونه خاموشم مکن
، از کنارت رفته ام اما فراموشم مکن .

(فرستنده : موسی کرمی از بندر کنگان)
دوری ز برم ای گل ریحان چه نویسم
، من مور ضعیفم به سلیمان چه نویسم ، ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد ، با این دل پر درد به یاران چه نویسم .
 
(فرستنده : موسی کرمی از بندر کنگان)
من یه نامه ی عاشقونه ام بازم کن
، محتاج کمی نوازشم بازم کن ، هرچند که سکه سیاهم ای دوست ، در قلک دل پس اندازم کن .
 
(فرستنده : موسی کرمی از بندر کنگان)
اگه از تو ننوشتم فکر نکن سرم شلوغه
، توی زندگی یه وقتا تنهایی رمز عبوره ، اگه از چشات گذشتم فکر نکن عاشق نبودم ، مطمئن باش توی دنیا دل به تو سپرده بودم .
 
(فرستنده : موسی کرمی از بندر کنگان)
پرستوها چرا پرواز کردین
، جدایی را شما آغاز کردین ، جدای بی وفایی قهر و دوری ، همه باشند گناه آشنایی .
 
(فرستنده : موسی کرمی از بندر کنگان)
گاهی وقتا آدما در عرض چند ثانیه دل کسایی رو که دوستش دارن میشکنن
، منو بابت اون ثانیه ها ببخش .
 
(فرستنده : مجتبی تنهای تنها)
همیشه وقتی گریه می کنی
، اونی که آرومت میکنه دوستت داره ، اما اونی که با تو گریه میکنه عاشقته .
 
(فرستنده : موسی کرمی از بندر کنگان)
سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی
.
 
(فرستنده : ماردین)
چه مهمانان بی دردسری هستند مردگان
، نه به دستی ظرفی را چرک می کنند ، نه به حرفی دلی را آلوده ، تنها به شمعی قانع اند و اندکی سکوت .
 
(فرستنده : سمیرا)
بعضی وقتا زندانی کردن کبوترهای قفس از هر کاری بهتره
، به شرطی که اون کبوتر تو باشی و اون قفس دل من .
 
(فرستنده : سمیرا)
شکست عهد من و گفت هرچه بود گذشت
، به گریه گفتمش آری ولی چه زود گذشت ، بهار بود و تو بودی و عشق بود و امید ، بهار رفت و تو رفتی و هرچه بود گذشت

(فرستنده : سمیرا از اصفهان)
اگرچه دوری ز اینجا
، تو یعنی اوج زیبایی ، کنارم هستی و هر شب به خوابم باز می آیی ، اگر هرگز نمی خوابند دو چشم سرخ و نمناکم ، اگر در فکر چشمانت شکسته قلب نمناکم ، ولی یادم نخواهد رفت ، که یاد تو هنوز اینجاست ، میان سایه روشن ها ، دل شیدایی من تنهاست ، نباید زود می رفتی و تنها کوچ می کردی .
 
(فرستنده : آبس)
نگاهت چشمه ساری است که مرا با خود به رویا می برد
، لبانم که از خستگی و سنگینی سکوت تکیه بر هم داده اند ، تا غروب مهربانی عشق تو را سجده می کنند .
 
(فرستنده : حامد سراوانی از سیستان و بلوچستان)
دریا هرچه دور شود ساحل باز هم کنار دریا می ماند
، ساحلتم دریای من .
 
(فرستنده : هومن)
به نام ستاره ی شب تاریکم
، یک شب خوب تو آسمون ، یک ستاره چشمک زنون ، خندید و گفت کنارتم تا آخرش تا پای جون ، ستاره ی قشنگی بود آروم و ناز و مهربون ، ستاره شد عشق منو منم شدم عاشق اون ، اما زیاد طول نکشید عشق منو ستاره جون ، ماهه اومد ستاره رو دزدید و برد نا مهربون ، ستاره رفت با رفتنش منم شدم بی هم زبون ، حالا شبا به یاد اون چشم میدوزم به آسمون .
 
(فرستنده : سمیرا)
اگر در زندگی ناگاه یکی از سیم های سازت پاره شد آهنگ زندگی را آنچنان ادامه بده که هیچ کس نداند بر تو چه گذشت
.
 
(فرستنده : عبدالعزیز لیمویی از هنگویه)
همیشه تلخ ترین خاطرات زندگی را از کسی تجربه می کنیم که شیرین ترین خاطرات را با وی داشتیم
.
 
(فرستنده : عبدالعزیز لیمویی از هنگویه)
خیلی سخته که روز تولدت همه بهت تبریک بگن
، جز اونی که فکر می کنی به خاطرش زنده ای .
 
(فرستنده : مجتبی از کاشان)
اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه ای را بالا ببری
. (دکتر علی شریعتی)
 
(فرستنده : موسی کرمی از بندر کنگان)
زندگی را دور بزن و آنگاه که بر تارک بلندترین قله ها رسیدی
، لبخند خود را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیدند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 297
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 703180
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما